zondag 30 augustus 2009

Allereerste bericht

Dit is het blog van de Stoelmatter, gemaakt naar aanleiding van een hele gezellige barbeque die we gisteravond hebben gehad. Wat hier allemaal gaat komen weet ik nog niet. Ik zal in elk geval een paar leuke foto's plaatsen en ik zal vragen naar het recept van een heerlijke pastasalade die was gemaakt voor een van de bewoners.
Ik denk dat ik namens alle aanwezige bewoners spreek als ik Gloria en Simone heel erg wil bedanken voor de geweldige organisatie en dat we al uitkijken naar volgend jaar!

groetjes,
Marianne

1 opmerking:

  1. Leuk Marianne, nu hopen dat de rest ook lekker actief gaat deelnemen hier wordt het hier net zo gezellig als het gisterenavond was.

    Wij hebben het absoluut naar ons zin gehad en ik denk dat ik mede namens Gloria wel spreek als ik zeg dat we het met veel plezier hebben georganiseerd en volgend jaar doen we het zeker weer en hopen dan dat de andere straatgenoten ook aanwezig kunnen zijn.

    Groetjes van Simone

    BeantwoordenVerwijderen